Robert Essenstammerk- en communicatiestrateeg

Na 14 jaar opgroeien bij reclamebureaus (waaronder BBCW, FHV/BBDO en Saatchi & Saatchi) ben ik nu bijna 8 jaar actief als zelfstandig merk- en communicatiestrateeg. Ik help ondernemingen en non-profit organisaties om hun merk aantrekkelijker en (commercieel) sterker te maken. Of je nu een organisatie, een club, een product, een dienst of een winkel wil promoten: je hebt een aantrekkelijk en overtuigend verhaal nodig. Een sterk besef van eigen identiteit en een heel eigen visie op wat je doet, vormen wat mij betreft de sleutel naar zulke verhalen. Dat is een kwestie van doen. Samen zoeken we naar menselijke drijfveren en maken we de kern van je identiteit bespreekbaar. Waarom doe je de dingen zoals je ze doet? Dat is oneindig veel interessanter en overtuigender dan alleen maar roepen wát je doet of hoe. In nauwe samenwerking met mijn opdrachtgevers maak ik een masterplan waar creatieven iets mee kunnen.

Citizen M – Google – Grolsch

www.essenstam.com

← Terug naar Brandmeister-team