Peter Tuerlingsart director

Wat Peter drijft is het plezier om steeds weer een vraagstuk op te pakken en er een oplossing voor te bedenken. Altijd weer vanaf een blank vel papier op zoek naar opvallende en aansprekende concepten. Mooie ideeën, maar wel ideeën die werken. Die passie is er altijd geweest en nog steeds aanwezig.

Zijn kracht ligt in communicatie die mensen in beweging brengt. En dat begint met opvallend werk. Reclame  zoals reclame bedoeld is. Zodat er uiteindelijk geproost kan worden op een fors gestegen merkbekendheid zoals ie dat voor elkaar kreeg bij een grote reisorganisatie. Of bij een mailing die de donateurs bijdrage tot recordhoogte bracht, en genoemd werd als de hoogst scorende goede doelen mailing ooit. Dat is werk waar ie trots op is en steeds weer probeert te evenaren en te verbeteren.

Hij zoekt vaak de rand op om op te vallen en resultaat te boeken. En daar gebruikt ie alle beschikbare middelen voor. Maar het begint met een goed idee.

www.petertuerlings.com

← Terug naar Brandmeister-team