Guido van der MeijdenCommunication & Marketing Professional

Ondanks dat ik meer dan 20 jaar actief ben in de marketing/communicatie ben ik nog net zo
enthousiast en gedreven als bij de eerste campagne waar ik een bijdrage aan kon leveren.
Een periode waarin het communicatieveld enorm is veranderd en het vak complexer is geworden,
maar ook leuker en uitdagender.

De afgelopen jaren ben ik als Client services director inhoudelijk, operationeel en financieel
eindverantwoordelijk geweest voor accounts op een breed gebied. En hierbij leidinggegeven aan
strategische en creatieve processen, en uiteraard ook de implementaties van (her)positioneringen,
productintroducties, promoties, (re)branding campagnes en activaties.

Daarnaast ben ik in de afgelopen periode ook in een nieuw eigen avontuur gestapt. Ik heb een
food/retail concept ontwikkeld en geïmplementeerd. In 2014 ontstond het idee en ben ik het
vervolgens gaan testen en op verschillende foodevents w.o. de Rollende Keukens.
Sinds november 2015 is DIM SUM NOW een feit. Een eetwinkel in de Ferdinand Bolstraat
waar onze ‘Baskets of Steamy Goodness’ centraal staan; uitsluitend gestoomde dim sum volgens
eigen receptuur, met verantwoorde ingrediënten en zonder kunstmatige toevoegingen.
Voor klanten die even komen eten, afhalen of het liever thuis afgeleverd willen krijgen via onze
partners Deliveroo, Foodora en UberEats. Ik kijk met trots terug op een succesvol eerste jaar.

Ik houd van een uitdaging, ben ondernemend en vol energie. Ben inhoudelijk gedreven maar houd
er ook van om onderdeel te zijn van de operatie. Bij DIM SUM NOW is een goed geoliede operatie
een kritische succesfactor, maar ook in campagnes ben ik altijd van mening dat een goede
executie minstens zo belangrijk is als een goed idee.

← Terug naar Brandmeister-team