Marcel Hölscherclient director

Communicatie = emotie. Als professionals zijn we getraind om eerst tot de kern van de zaak te komen. Daarbij de belangrijkste emoties te traceren. Om vervolgens uitingen en campagnes te maken die de juiste snaar raken.

Mijn vakmatige uitdaging vind ik in het combineren van de juiste mensen en middelen om communicatie te maken die raakt én resultaat oplevert. Dat doe ik en heb ik gedaan voor grote en kleine, nationale en internationale merken. Sturend op resultaat, vanuit het belang van de opdrachtgever. Met passie voor het merk en de mensen. Ik deed dat als eindverantwoordelijke bij internationale netwerkbureaus voor o.a. Microsoft, Ford, NS, Douwe Egberts, Fiat, Lancia, Rockwool, Texaco, ANWB, Burger King en Parkinson Vereniging.

Ik ben gewend te werken vanuit dezelfde no-nonsense grondhouding van Brandmeister.
De juiste mensen op de juiste plaats, resultaatgericht, snel en betaalbaar.

Tenslotte: organisaties en merken die zich onbaatzuchtig inzetten voor mensen die dat zelf niet kunnen, hebben mijn hart. En merken die lekker zichzelf zijn. Zoals Van der Valk of Suitsupply. Uber-Brandmeister Victor en ik werkten een aantal jaren samen. Bel hem gerust. Samen met Victor worden we elke brand meester.

← Terug naar Brandmeister-team